Wij verzenden onze producten naar Nederland en België met PostNL. De bestellingen verpakken we met de grootste zorg.
Binnen Nederland geldt dat we geen verzendkosten in rekening brengen vanaf € 75,-.
Bij een aankoop onder dit bedrag, brengen we € 4,50 in rekening.
Bij verzendingen naar België geldt dat we geen verzendkosten in rekening brengen vanaf €175,-.
Bij een aankoop onder dit bedrag, brengen we € 9,50 in rekening.
Alle bestellingen (met uitzondering van brievenbuspost) worden met een Track & Trace code verstuurd. Op deze manier kan iedereen de bestelling volgen totdat deze is afgeleverd.
We hebben je bestelling met de grootste zorg uitgevoerd. Het kan desondanks voorkomen dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Het is geen probleem om bij Golfsucces je aankoop te retourneren. Wel zijn er een aantal spelregels:
Het is mogelijk om bij Golfsucces je bestelling te retourneren. Het is van belang dat dit binnen 14 dagen na aankoop via [email protected] of via je account aan ons meldt.
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Een product kan geretourneerd worden wanneer:
-het compleet is
-het niet gebruikt is
-het niet beschadigd is
-de originele verpakking nog aanwezig is
-de factuur/betalingsbewijs meegestuurd kan worden
1. Via je account
In je account kun je bij 'mijn bestelling' je retourstatus blijven volgen. Tevens houden we je via de mail op de hoogte.
2. Geen account?
De verzendkosten voor het retourneren van het product, zijn voor jouw rekening. Heb je verzendkosten betaald bij aanschaf van het product? Dan worden deze door ons vergoed.
Producten die niet compleet of beschadigd zijn kunnen niet geretourneerd worden. Ook op maat gemaakte/gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.